Evim Sigortası
Site Paket Sigortası
Zorunlu Deprem Sigortası (DASK)
Ailem Sigortası
Mavi Kasko Sigortası
Lacivert Kasko Sigortası
Parola Kasko Sigortası
Zorunlu Trafik Sigortası
Artı Trafik Sigortası
Yatım Paket Sigortası
Trafik Sigortası Prim Bilgilendirme
Sağlığım Tamam Sigortası
Kristal Planlar
Süper Sağlığım Sigortası
Sağlığım Sigortası
Eko Sağlığım Sigortası
Acil Sağlığım Sigortası
Yıllık Hayat Sigortası
Ferdi Kaza Sigortası
Uzun Süreli Hayat Sigortası
Destek Emeklilik Planı
Artı Emeklilik Planı
Tam Emeklilik Planı
İşyerim Paket Sigortası
Otel ve Tatil Köyü Paket Sigortası
Akaryakıt İstasyonu Paket Sigortası
Eczanem Paket Sigortası
Yurtdışı Seyahat Sigortası
Mühendislik Sigortası
Sorumluluk ve Ferdi Kaza Sigortası
Nakliyat Sigortası
Tarım Sigortası
 
 
Yangın Hasarlarında Neler Yapılmalıdır?

YANGIN HASARLARINDA NELER YAPILMALIDIR?

Hasar ihbarınızı ister hasar ihbar formu doldurarak, isterseniz 7 Gün 24 Saat 0533 5197575 numaralı hattımızı kullanarak yapabilirsiniz.
Hasar ihbarınızın Oğuz Emeklier Sigorta Acenteliğine ulaşmasını takiben Hasar Yetkilimiz yapılması gerekenler ile ilgili size bilgi verir, gerektiğinde hasarınızın tespit edilmesi amacıyla eksper gönderilmesini organize eder.

Ayrıca Türkiye’nin her yerinden 0216 444 1 999 numaralı Hasar İletişim Merkezine başvurarak hasar ihbarınızı verebilirsiziniz.

İhbarınız sonucunda dosyanıza acilen atanacak olan Şirket eksperlerimiz en kısa zamanda hasar dosyanızla ilgilenecektir.
İhbar anında sizden istenecek bilgiler:

  • Poliçe numarası
  • Hasar tarihi
  • Tahmini hasar miktarı
  • Sigortalı telefon veya irtibat kurulacak kişi telefonu
  • Oto hasarlarında servis adresi ve telefonu

Hasar dosyanızı kendiniz takip edecekseniz ihbar sırasında aldığını hasar dosya numarasını saklayınız. Tüm sorgu ve görüşmelerde gerekli olacaktır.

YANGIN BRANŞI İçİN GEREKLİ BELGELER

Evinizde ve işyerinde, Yangın, infilak, su sirayeti, hırsızlık vs şeklinde poliçe teminatına giren bir risk nedeni ile zarar oluşması halinde riskin giderimi için itfaiye, karakol vs. mercilerden sonra derhal 0 216 444 1 999 numaradan  veya 0 533 583 40 44 -0 533 519 75 75 numaralı hasar iletişim hatlarımızı arayıp ihbarda bulunmanız eksper tayini için yeterli olacaktır.

A- YANGIN HASARLARI

  • İtfaiye raporu(tasdikli örneği)
  • Hasar talepnamesi
  • Karakol tutanakları(tasdikli örneği)
  • Yangın büyümeden sigortalı imkanları ile söndürüldüğü durumlarda ayrıntılı beyan
  • Savcılık takipsizlik raporu
  • Hasar binada meydana gelmiş ise tapu fotokopisi veya kira kontratı
  • İşyeri ise vergi levhası
  • Hasarlı malın alış faturaları
  • İşyeri ise işyerinin mali kayıtları
  • D/M (dain-i mürtehin ) varsa ilgili kurumlardan alınacak muvaffakatname
  • Hasara 3. kişi sebebiyet vermiş ise bu kişinin ad ve adresinin mümkün olduğunca belirtilmesi
  • Vergi kimlik numarası

B- DAHİLİ SU VE SEL-SU BASKINI HASARLARI

  • Hasarı anlatan ayrıntılı beyan
  • Hasar talepnamesi
  • Tapu fotokopisi veya kira kontratı
  • Hasar gören malların alış faturaları
  • İşyeri ise tüm mali kayıtlar ve vergi levhası
  • Hasara 3. kişi sebebiyet vermiş ise bu kişinin ad ve adresinin mümkün olduğunca belirtilmesi
  • Vergi kimlik numarası

C- HIRSIZLIK SİGORTASI HASARLARI

  • Karakol müracaat ve görgü tespit tutanakları (tasdikli örneği)
  • Hasar tarihinden 30 gün sonra ilgili karakoldan alınacak bulunamadı yazısı
  • çalınan malların alış faturaları
  • İşyeri ise tüm mali kayıtlar
  • Vergi levhası(ticari sigortalarda)
  • Vergi Kimlik numarası (sivil sigortalarda)
  • Tapu veya kira kontratı(konut sigortalarında)

D-FIRTINA HASARLARI

  • Meteoroloji raporu
  • Hasar talepnamesi
  • Tapu veya kira kontratı
  • Hasarla ilgili fotoğraflar
  • Vergi kimlik numarası
 
Ana Sayfa   |    Kurumsal   |    Ürünler   |    Hizmetler   |    Kampanyalar   |    iletişim   |    Künye
Copyright © 2012-2014 - Selkar Sigorta
Sitemiz CC Lisans ile Korunmaktadır.